חופש נשי

לצד מסטיקי האורביט והמאסט בחלק מסניפי אם.פם הופיע לאחרונה מוצר חדש שמתיימר לספק “פתרון דיסקרטי והיגייני לחופש נשי”. חופש נשי הוא באמת בעיה שדורשת פיתרון ומיד, ובכל זאת, קשה לעזוב את הסניף עם ההבטחה הזו בשלוות נפש. התבוננות שדרשה חדות עין גילתה את כותרת המשנה הבאה: P-MATE – מוצר שמאפשר לבנות להשתין בעמידה.
רגע לפני שניגש לדיון במוצר עצמו – עלות, תועלת, שימושים ועיצוב המוצר – הייתי רוצה להקדיש חלקיק זמן לדון בשם: P-Mate? חבר של מי? מי הגאון שהגה? (סוף חלקיק זמן).
גם ישיבת עיצוב העטיפה מעניינת אותי בצורה דומה (תמונות אימה מצורפות). כמה סליזי יכול להיות האיור של אביזר דיסקרטי והיגייני?
בתור חוקרת תרבות ידועה, לא יכולתי שלא לרכוש צמד ידידי-P, במחיר שווה לכל נפש (4 וחצי שקלים חדשים). סיכום המוצר: מדובר בחתיכת קרטון שמתקפלת למשפך מאורך ואמורים להשתין לתוכה.
למה ולמי זה בדיוק נחוץ?
אז זהו, שהחלק הזה לא ברור מאליו. הדרך אל החופש, כנראה, רצופת פתרונות דיסקרטים והיגיינים.
חוויית המשתמש לא ניתנת לתיאור כבלתי משעשעת, בזה אי אפשר לזלזל ואת זה אי אפשר לקחת ליצרני המוצר שהם כנראה הולנדים במקור. מה שאולי מסביר את הדמיון של המוצר המקופל לנעל הולנדית מעץ.
באתר, מספרים לי על מצבים שבהם אי אפשר להתאפק, שקשה להוריד את הבגדים, שאין מקום להסתיר את ישבני בשקט (טיזר: בדף הבית בחורה הולנדית עם שיער סגול שרק חזייה לגופה נכנסת לשירותים צוהלת לקראת השימוש, בדף “על המוצר – מתי” נשים משתינות במשתנה של גברים ויש גם פורום ממקור אחר הגיעה אליי מורשת היסטורית על האמא המייסדת, חוקרת ביערות הגשם שיותר מדי סירפדים לחכו את ישבנה הענוג, ואני לא רוצה לדמיין מה עלה בגורלם של חלקים ענוגים עוד יותר).
הדבר הזה עוד עלול לתפוס. ראי הוזהרת.

p_mate


Posted

in

by

Tags:

Comments

One response to “חופש נשי”

  1. בועז Avatar

    אנדריאה דבורקין המציאה את זה קודם

    צינור ספירלי מתקפל, כמו הצינור שאמור להוציא את האויר החם ממכונת יבוש הכביסה, שאותו מצמידה האישה לאיבריה האינטימיים, עומדת בגאון כמו מלח רוסי בנמל של המבורג, ומשתינה – בעמידה!

    למה זה טוב? דבורקין הסבירה שהמתקן שלה גורם לשוויון בין גברים לבין נשים, שהגינקולוגיה שלהן מעמידה אותן(או יותר נכון : מושיבה אותן) בעמדת (בישיבת) נחיתות

    לך תבין פמיניסטיות מיליטנטיות.
    מצד שני, פמיניזם מיליטנטי הוא ענין עתיר-הומור

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *