מלך הקסטות

כשליחת הציבור הנאמן יצאתי לבדוק עוד אתר. כמו שוטרת מוסווית נרשמתי, צרכתי והרי המוצר המוגמר לפניכם. בסך הכל מדובר בעוד אתר ליצירת פלייליסטים עם ניחוח שנות השמונים בצורת תבניות של קלטות. אבל לא מקסים?
כחלק מתמיכתי ואהבתי לטכנולוגיה זו או אחרת החלטתי להקדיש את המיקס הראשון שלי לעניין. בכל זאת, מדובר כאן בבלוג שעוסק בטכנולוגיה אבל עם נשמה. ואם זאת לא דוגמא לטכנולוגיה עם נשמה, מוטב אניח את מקלדתי לנפשה.
המיקסטייפ נפתח בשירם האלמותי של סיימון וגרפונקל – קודאק כרום – ששרים תהילה לסרט צילום. משם אני מתדרדרת לשירים שהם אמנם רלוונטיים אבל פחות משתאים מגודל התענוגות. ואגב, בחיפושי ההשראה לשירים נוספים נתקלתי בלא מעט זוועות (מבט בשיר דוט קום או ווינדוז 98 יכול להבהיר). קשה היא עבודת התחקיר. אך היה גם גמול בצידה.
דיז אר דה גוד דייז, אנחנו חיים כמו שרק מלכים חיו לא כל כך מזמן. ואני מודה למי שצריך להודות, שעם כל הצער שבזמנים ועם כל גנבי האופניים ועם כל הזיהום וכל עבדות ההייטק, על שעשני בזמן שעשני.

שני מאמרים מוסגרים:
א. הרשימה ניתנת לעריכה. אני יכולה בכל רגע נתון לגשת, לשנות סדר של שירים, להוסיף ולהוריד. כל המלצה תיבחן, תישקל ואולי תיכנס למיקסטייפ אהבת הטכנולוגיה הראשון בישראל.
ב. ורק דעו, שזוהי הפסקה מתודית בלבד בכתיבה על המשך נושא האופניים. הסאגה ממשיכה, הרכישה בעיצומה, פוסטים רבים בקנה. יש הרבה על מה לדווח.

Comments

14 responses to “מלך הקסטות”

  1. גברת דאוטפייר Avatar
    גברת דאוטפייר

    השיר של נטלי מרצ’נט יציאה מעולה בהקשר הזה ובכלל. וגם, לא הבנתי, אני אמורה לקחת מהם את השירים או מהקבצים שלי? או גם וגם? כי ממה שהם מציעים לי אין מי יודע מה מבחר. אם עשיתי נכון מה שצריך לעשות. בטח לא. גם כן ימים יפים… תודה רבה. חיים כמו שרק מלכים יכלו לחיות פעם, אבל לא נראה לי שמלכת אנגליה ניפצה אי פעם את המקלדת בהתקף זעם. טוב, זה כבר עניין של חינוך כנראה

  2. טליה Avatar
    טליה

    את אמורה לקחת מהשירים שהם מציעים, אבל שימי לב שיש כפתור – more results שמושך עוד ועוד תוצאות ודווקא יש לא מעט. אולי פחות בקצוות של הקצוות. וגם אפשר לתחמן ולהעלות שירים שלך, אבל זה דורש דרגת תחמנות גבוהה. מלכת אנגליה ניפצה אנשים מזעם. והיום אני גם מוכנה לנפץ כמה מכשירים חשמליים.

  3. Candy Avatar

    מעבר לטעם המוסיקלי המעולה שלך, זה גם שירות מגניב. (בינינו- הכי עושה לי את זה זה העיצוב של הקסטה, כי שאר הדברים כבר נראו במחוזות אחרים כמו http://www.mixaloo.com/index.php)

    ואולי כבר הגיע הזמן שתבחרי איזה שיר בוקר לעזאזל:)

  4. טליה Avatar
    טליה

    CANDY – אכן ואכן. הוא שאמרתי, הקסטה הזאת הורסת. ויש עוד מלא לבחור מתוכן.
    באיזה אופן את רוצה שאבחר שיר בוקר??

  5. דנה Avatar

    הגברת דאוטפייר לקחה לי את התגובה, גם אני רציתי לשבח את בחירת השיר של מרצ’נט והמאניאקים (האם את מכירה את הביצוע שלהם ל”more than this” של רוקסי מיוזיק?) וגם לציין ש”וידאו רצח את כוכב הרדיו” (אני עצלה מכדי ללחוץ אלט שיפט) הוא אחד השירים החביבים עלי ומככב באייפוד הריצה שלי, ולפעמים אני מנסה לזמר אותו תוך כדי ריצה לזוועתם של רצי, הלכי ורוכבי פארק הירקון (אבל לא אותה זוועה כמו “איי נואו דיס מאץ’ איז טרו” של שפנדאו בלט שניסיתי לצווח תוך כדי ריצה היום וגרם לרץ אחד למעוד מרוב תדהמה…).

  6. טליה Avatar
    טליה

    סלאפסטיק כתימה מרכזית, עוד הוכחה 🙂 מיד אני ניגשת לבדוק ביצועים נוספים של מרצ’נט והמניאקים לשירים נוספים. ובהקשר הוידיאו שרצח את כוכב הרדיו – היתה גירסה של האינטרנט שרצח את כוכב הוידיאו ואני לא מצליחה למצוא או לשחזר… היתה זו שנת 98′ שבה נתקלתי בביצוע שכזה.

  7. טליה Avatar
    טליה

    גדול! מיד אני ניגשת להוסיף את זה, אם יש את זה במיקסוויט. איזה שם מעולה לבלוז. Dot Com Blues, אני מצטערת שלא אני כתבתי אותו.

  8. מאן דהוא Avatar
    מאן דהוא

    מה עם Electronic Performers של Air?

    ויש גם את השיר המגניב של הiBand –
    Life Is Greater Than The Internet

    http://www.youtube.com/watch?v=mwoPgnvpPQg

  9. טליה Avatar
    טליה

    אני רואה ש-iBand השתכללו, השיגו עוד iPhone וכפפות בלי אצבעות, חמדמדים שכאלה. השיגו אותי עם הביצועים. אני התחלתי כאן:
    http://uk.youtube.com/watch?v=GIccoSegK8E

  10. טליה Avatar
    טליה

    השיר של Air קצת מבאס אותי, הלכתי להאזין, עשיתי את עבודת המחקר המתבקשת. מסתבר שיש יותר שירים שהתבאסו טכנולוגית מאשר כאלה שהתמוגגו טכנולוגית…

  11. מאן דהוא Avatar
    מאן דהוא

    אם לא השיר של אייר אז מה עם Technologic
    של Daft Punk:

    http://www.youtube.com/watch?v=h1keUUC_JOs

    אלא אם כן יש לך משהו נגד צרפתים ואז אני אבין אותך…
    😉

    ד”א – הקול של הסולנית של האייבנד מזכיר לי קצת את
    אימוגן היפ שהשיר שלה Just for now אולי לא כ”כ מתאים בתוכן אבל בטח מתאים בצורה:
    http://www.youtube.com/watch?v=pSIbfzK2spg

  12. טליה Avatar
    טליה

    חס וחלילה משהו נגד צרפתים. נהפוך הוא – פרנקופילית. הוא פשוט ביאס אותי בחוסר אופטימיותו. מייד ניגשת להאזין לאלטרנטיבות.

  13. ק.ה. רומינגה Avatar

    אה, ויש גם (באופן קלוש\חוזה עתידות למדי) את
    These Are the Vistas של
    The Bad Plus
    http://www.amazon.com/These-Are-Vistas-Bad-Plus/dp/B000087N0V

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *