מועדים לשמחה בגולה

ככה חוגגים את השמחה בתורה בגולה, וזה בעצם מה שאני אוהבת בכלל בחגים ומסורת, של ישראל או של הגויים: מייצרים תבנית, בונים איזה סיפור מסגרת, ועכשיו בתוכו כל אחד צריך להפגין יצירתיות. היוונים הרסו לנו את קודש הקודשים והשאירו איתנו בלי טיפת שמן בבית, אז בואו נאכל סופגניות במילוי ריבת חלב. בהלווין (ליל כל הקדושים בשבילכם) צריך לעשות דברים מגעילים/מפחידים, אז קדימה, נוציא לדלעת הזאת את העיניים שתיראה כמו מכשפה. הבחורה הזאת שכאן הפליאה לעשות. מדהים מה שכמה צבעי מאכל, מרשמלו, ושוקולד של עוגיות צ’וקלד צ’יפס יודעים לעשות..

haloween

היצירתיות מגיעה כאן לשיאים חדשים של גועל נפש. לא שלא מדובר בכישרון, ובוודאי שיש כאן ניצול עד תום של המדיום. אבל אצבעות של זקנה ממקלות גבינה? עם שקדים צבועים בצבע מאכל אדום בתור מניקור??

fingers

בסט הפליקר המלא יש גם מוח מג’לי וארגז חול, כלומר עוגת גבינה פירורים, כזה של חתולים שעושים בו קקי עם קקי מעוגת אגוזים (עם הוראות איך להכין). לראות, להפיל את הלסת, ולשמוח שבארץ הקודש צריך לעשות רק שרשראות לסוכה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

2 responses to “מועדים לשמחה בגולה”

  1. […] ניו יורק, אלא על טירוף ההאלווין (שכבר דיווחתי עליו בפוסט קודם) שבנוסף לממתקים ומפלצות גם גורם להוצאת מוצרים שונים […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *