זה רק אני ושומר המסך שלי

פליקר, אתר שיתוף התמונות האהוב עליי ומקום העבודה העתידי שלי, מאפשר להעלות גם וידיאו, לא רק תמונות. כולם מדברים, מבקרים, כועסים, מוחים, מקימים קבוצות מחאה, דורשים דונאטס (וגם מקבלים). שאני אשתוק?
אני מתה על פליקר וגם פליקר אוהב אותי
flickr
ואני חושבת שגם ההטמעה של הוידיאו לעילא ולעילא. ההגבלה לדקה וחצי של וידיאו מייצרת גבולות חדשים לז’אנר – סרטים שצולמו במצלמה הדיגיטלית ומועלים לאתר ווידיאו – והאתר אשכרה מתמלא לאיטו בווידיאו ארט. לא מתחרה ליו-טיוב ולא אנשים שעושים ליפ-סינקינג באמבטיה ולא סדרות טלוויזיה. פליקר הפליאו להגדיר זאת כך:

video on flickr

ובמקום אחר, היה נסיון להגדיר את הוידיאו בפליקר כתמונה ארוכה. קלאסי.

בתור סרט הבכורה שלי בפליקר אני מציגה את שומר המסך שלי, הסאונד סטרים, שמזיז את ישבנו בהתאם לשיר ולצלילים של הזמרת/יוצרת הגדולה מכולם – בריטני


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

2 responses to “זה רק אני ושומר המסך שלי”

  1. גברת דאוטפייר Avatar
    גברת דאוטפייר

    אם אני, שהתשובה האוטומטית שלי לשינויים וחידושים היא ‘לא’ או ‘למה?’ או ‘בשביל מה זה טוב?’ או ‘זה ממילא לא יעזור’ – אם אני קיבלתי את החידוש בשלוות נפש ואפילו שמחה מסוימת, אני חושבת שכל המתנגדים יכולים להתבייש. אנשים תקועים בחשכת ימי הביניים, אני אומרת. אבל עוד לא ניסיתי להעלות וידאו לפליקר. היום אני אנסה, ואם במקרה אצליח, אבל ממש במקרה, זה בספק גדול, שככה יהיה לי טוב, אני שמה פה לינק. תזכרי מה שאני אומרת.
    אבל מה שממש ממש ריגש אותי, זה האטריות סובה עשויות לבד. לא לבד כמו תוצרת בית, פרום סקרצ’, בדד. לבד, כמו צמר רטוב. אין כמו היפנים.

  2. […] שמישהו ייעז להגיד משהו לא טוב על הוידיאו בפליקר. (הרגעים בהם קרייני החדשות מביטים במצלמה ללא מילה […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *