סוף עונת התקליטורים

השבוע שעבר התחיל בהופעה של רונה קינן, לכבוד יום האישה הבינלאומי(ת), שאירחה את תמר אייזנמן. האייזנוומן הזאת היא מבחינתי תגלית חדשה (ויסלחו לי האנשים על ההצתה המאוחרת). כאחרונת המגוייסות לצבא המפלקרים והמיוטיובים, העליתי וידיאו של הקאבר שהבנות ביצעו ל-Kiss של פרינס. סליחה – ₪$#.
הולם ליום האישה – Women not girls rule my world, I said they rule my world.

תוך עשרים שעות וארבעים צפיות, הוסר הוידיאו כלאחר יד והואשם בהפרת זכויות יוצרים. אם ברצוני להתלונן בשלב הזה עליי לגייס סוללת עורכי דין. ולא שאני רוצה להתלונן, בסך הכל יש לי מה לעשות ביומיום, יותר עניינה אותי השאלה של איך התגלגלו הדברים, מי התלונן לי, מי מנטר את הוידיאוים רודפי הזכויות הללו. אם יתברר שפרינס צפה בוידיאו שצילמתי, אני אחוש שעשיתי את שלי.


המציגות אינן אני, למרות שהייתי מתה להיות המציגות.

השבוע המשיך בהאזנת לופ רצופה לשלושת השירים במייספייסה של גברת אייזנמן. בתור צרכנית מוזיקה ששמה לעצמה גבולות אדומים ברורים שעומדים על אי-צריבה/הורדה של מוזיקה ישראלית, פניתי לחנות הדיסקים הקרובה למקום מגוריי להרחבת הרפרטואר התמראייזנמני. 39 שקלים ואני בעלת פלסטיק-תופס-מרחב-בחלל-האמיתי (הייתי יכולה לרכוש קבצים דיגיטליים ב-99 סנט לאחד, האופציה היתה קיימת. אבל לא משתלמת בשום קנה מידה).
הדיסק ואני חזרנו הביתה, העברתי את הקבצים מהדיסק אל המחשב, ריפרפתי בחוברת, קראתי את התודות (לא מכירה אף אחד), סינכרנתי את האייפון עם השירים החדשים, ארזתי את הדיסק והעברתי אותו אחר כבוד למדף, שיתפוס קצת אבק. ושם הוא הולך לבלות את חייו עד מעבר הדירה הבא. פטיפונים כבר יותר רלוונטים מדיסקים. אני נותנת למדיה הזאת עוד שנתיים להתפוגג. אני מודה שעטיפת דיסק מרנינה יכולה לשמח אותי יום יומיים ולקשט לי יופי כמה מדפים, זה כן, אבל לנקות אבק פחות בא לי טוב.

ומעניין לעניין באותו עניין, כמו שאוהבים לומר הטרחנים ואני, 4 דקות של עדנה מצפות לכם בוידיאו המוטמע לטובת הציבור בפיסקה הבאה. Everything is amazing and nobody is happy. דור מזויין, דור מפונק, דור ה-y, תקראו לנו איך שאתם רוצים – האיש צודק. (אני דרך אגב, דור ה-X מובהק).

(ואם כבר עשיתם הכרות עם Louis CK, שמחו את ליבכם עם כמעט כל וידיאו ב-Related. האיש מייצר LOLL במשרדים ברחבי העולם ומצליח להעביר את כל דכאונות השטיח מקיר לקיר.)

————-
הערת שוליים:
למי שלא שם לב, האביב התחיל לסמן טריטוריה, למרות שקשה לומר שהיה פה חורף. פרחי הדר נפתחים עם ריח משכר, חרציות עזות סוגרות עונה, יש שמיים בצבע כחול כהה בשש בערב. במרפסת, הביוטופ הפרטי שלי, נפתחה פסיפלורה ראשונה – שהחיינו וקיימנו וכו’.

Passion Fruit

עדכון: הוידיאו מצא בית בפייסבוק בזכות תגיות לא מפלילות

Comments

7 responses to “סוף עונת התקליטורים”

  1. שרון Avatar

    אה, נו, פרינס ידוע כחרא במיוחד בכל הנוגע ליוטיוב. לא קאברים חינניים, ואפילו לא תינוקות חמודים. בטח יש איזה פרינסבוט שסורק את יוטיוב כל הזמן בחיפוש אחר הזוועות האלה שיש לעקור אותן מהשורש, כדי שחלילה, לא יקרה בטעות שמישהו עוד יהנה מהמוסיקה שלו.

  2. אבי Avatar

    ה Louis CK הזה משהו
    תודה על ההיכרות

  3. טליה Avatar
    טליה

    שרון – פרינסבוט זה משובח. למרות שיכול להיות שיש על זה זכויות יוצרים ואסור לנו לכתוב ו/או להלל את שמו הגדול.
    אם מחפשים קאברים נוספים, מוצאים את הרעה החלה באמת: כל הביצועים נטולי הסאונד הללו –
    http://tinyurl.com/cwcf5u
    הם עושים לי צמרמורת אחרי שאני גומרת לבדוק את כל הווליומים ומבינה שאני בסרט אילם ולא חרשת.
    אבי – תזהר, זה ממכר.

  4. נתנאל Avatar

    אין ספק שאדון סי-קיי הוא אחד האנשים המצחיקים בתבל. אם זה היה אפשרי מבחינה ביולוגית, הייתי עושה לו ילד שמנמן וקירח. נקווה שהכבשה דולי תניב פירות מדעיים.

  5. הבת של Avatar
    הבת של

    תמונה יפה של הפסיפלורה. דוגמנית של פרי.

  6. שרון האורגינלי Avatar
    שרון האורגינלי

    ראיתי בזמנו את הדיסק מההופעה של kevin Smith שבו הוא מספר על קורותיו ההזויות במפגש עם פרינס. כדאי לחפש ולראות,
    מצאתי
    http://www.youtube.com/watch?v=Gy_cLJ19HMg
    בכל מקרה Louis Ck מעולה
    לילה טוב

  7. טליה Avatar
    טליה

    נתנאל – היית משבט ומשרבט את ה-CK הזה? את מי עוד אם הסיפור הזה רץ?

    הבת של – אשכרה דוגמנית.

    שרון האורגינלי מספר אחת – גדול! איזה הזוי האיש. בוקר טוב.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *