?Are We There Yet

הפנסיה הזאת הופכת את הימים לעיסה אחת של שבת עד רביעי. יש עוגנים קטנים – פגישה מחר, רופא שיניים שבוע הבא, נסיעה לירושלים. אבל מעבר לזה הימים דומים זה לזה והשישי פחות מלחיץ מבדרך כלל.

מסביב תוהים חברים ומשפחה על סירובים להצעת עבודה כזאת או אחרת. “זאת תקופה קשה”, “אז מה תעשי עכשיו?”, “זה בטח מאוד מלחיץ להיות בלי עבודה…”. האמת היא שלא, למרות הערבון המוגבל – אני רק שבוע וחצי בפנסיה הזאת, אני לא מפרנסת משפחות בשלב זה של החיים ואני לא מתיימרת להיות בלי גב.

מדהים גם לגלות את נזילות הזמן ואיך יש פחות זמן כשיש יותר זמן, איך הימים עוברים מהר ואיך אין ואקום של זמן. פתאום יש הרבה משימות, הרבה חברים לפגוש, ביקור בדואר לוקח חצי יום. והכי מוזר – אף אחד לא משלם לי לדבר עם 3 אנשים במקביל בג’יטוק.

gtalk

ואין את ההיסטריה לקראת השעה 12 בנושא המזון. ואפילו לא הספקתי לכתוב את הפוסט, אם לא הפוסט דוקטורט, שתיכננתי לכתוב בעניין ה-10bis, תןביס. [מזל שגאונים כבר כתבו אותו בשבילי].

אבל יש לא מעט דברים אחרים. בין השאר בילויים אינטנסיביים מול סרטים דביליים כגון Beaker שר את Coldplay או את ריק (חומר ישן ומשובח שנרקח כולו מכאן, ואם מתחילים עם הצפייה לראשונה, כדאי לפצוח בה בהתחלה), ניקיון המקרר והתחלה של פרויקט אחד בשביל הנשמה, בעצם שניים.

אבל הכי מרגש בימים האחרונים זה לראות את משחק האייפון שלנו קורם עור וגידים. אני כרגע מגדירה את המפגש רעים הזה כמיני-מיזם, אין לדעת לאן הוא יתפתח, אבל מרעיון שרץ בשיחת מסדרונות נוצרת בימים אלה אפליקציה ועיצובים נרקחים ומתגבשים ורק זה, בפני עצמו, כבר משמח. בינתיים אנחנו עם בלוג באוויר, בשפה האנגלית למען אזרחי העולם ולשאלה החשובה “Are we there yet?” יש תשובה מובהקת – עדיין לא.

wwq

אופס, כמעט יצא פוסט בלי אובמה. msnbc מביאים לנו במרחק קליק או שניים, בילוי יומי במחיצת המלך, במובן של מלך (וידיאו).


by

Tags:

Comments

15 responses to “?Are We There Yet”

  1. אסף Avatar

    ומה לגבי ה”עבודה” בפיג’מה?

    אם אף אחד לא דופק אצלי בדלת אני שם לב רק אחה”צ שאני עדיין עם טרנינג\בוקסר (אני התחלתי את הפנסיה בחורף)

    יאללה מתי יוצא המשחק?

  2. candy Avatar

    קודם כל- תהני מהזמן ,הוא יעבור לך מהר משאת חושבת.
    דבר שני,מאוד אהבתי את האתר,ואת הגרפיקה.
    את יכולה לרשום אותי לקבוצת הפיילוט:)

  3. פלומבה Avatar
    פלומבה

    אני, בשלב זה של הלילה, חייבת להודות, שלמרות שאני מחזיקה מעצמי טיפוס לא תחרותי, קשה לי לקבל את העובדה, שבשל סיבות שאינן תלויות בי, יוצא לי להגיב רק כמספר שלוש. ראיות לכך שבאופן כללי האמביציוזיות ממני והלאה להלן.

    עוד אני רוצה לומר, שהאתר שלכם נראה פשוט הורס, במלרע ובמלעיל גם יחד, עם ניחוח חו”לי של איכות ללא תחרות, ואני מציעה את מועמדותי לכל קבוצת פיילוט שתמצאו לנכון לצרף אותי אליה. הגם שאין לי אייפון.

    ועכשיו, הנתונים מדברים בעד עצמם. לו הייתי אני מנהלת בלוג, הייתי מנסה להתחשב בצרכים המיוחדים של כל הגולשים הנאמנים שלי, במיוחד באלה שקמים עוד לפני שבע בבוקר כדי להקדים את הדוור.

    * לקח לי עשר שנים לסיים תואר ראשון.
    * מצבי המשפחתי: רווקה בת 34.
    * אין בבעלותי מכונית או פלאפון דור שלישי.
    * עוד לא עשיתי את הטיול שאחרי הצבא.
    * טרם התחלתי לחסוך לפנסיה.
    * מעולם לא ניצחתי בתחרות ריצה.

    מפאת צנעת הפרט, חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ומתוך התחשבות ביתר הקוראים, אעצור כאן.

    פנסיה מצוינת שתהיה לנו!

  4. טליה Avatar
    טליה

    אסף – אני כנראה עוד לא מספיק זמן בפנסיה בשביל להכיר את סוגיית הפיג’מה. אבל אני מתחילה להבין על מה אתה מדבר. והמשחק – אינשאללה בקרוב. התוכנית (אבל זה סוד) היא תחילת אוגוסט.

    Candy – תודה! ובכיף. יש לך אייפון? הזמן כבר טס, זה מדהים. כנראה שחופש גדול בפורמט של חופש גדול כמו כשהיינו צעירים ונערות, כבר לא יהיה.

    פלומבה – את – בכל קבוצת פיילולולוט שלא תהיה – בפנים. כמנהלת הבלוג, אני לוקחת את כל הנתונים האלה בחשבון והולכת לבדוק אם ניתן להעלות את התגובה שלך באופן מלאכותי, אך עם זאת מן המוצדקים שביותר. אדבר עם האחראים פה על הנושא. בעיקר שבר את ליבם של אדמיני הבלוג הוא הסעיף שעוד לא עשית את הטיול שאחרי הצבא. האבינג סייד דאט – דעי לך שכל טיול שתעשי מעתה ועד עולם הוא אחרי הצבא. קסם סמנטי.

  5. ק.נ Avatar
    ק.נ

    ומתי יישאר לך זמן להיות בפנסיה עם כל התוכניות האלה? מניסיון, אני אומרת, כדאי לזכור שהחיים יפתיעו בכל מקרה. יום אחד את בוושינגטון, יום אחד את מחוץ לארון. ככה זה.

  6. אורלנדו Avatar
    אורלנדו

    פרספקטיבה של שלושמאות שנה לימדה אותי שאין דבר בריא יותר מהפוגות. שיהיה לך קיץ נינוח, תשחקי הרבה ותעבדי בקושי. רק ככה מתקדמים בחיים. כבר כמעט הספקתי לשכוח שאני גר ליד הים

  7. פלומבה Avatar
    פלומבה

    תודה על תשומת הלב, טליה. יש לקוות ששגיאות חמורות מן הסוג הזה לא יתרחשו בהמשך. אני מאמינה שהפנסיה קצת בלבלה אותך, בכל זאת.

    לגבי הטיול שאחרי הצבא, כל פעם מחדש אני מגלה שסדרי העדיפויות שלי מעוותים. איכשהו אני מוצאת את עצמי לומדת באיזה מוסד מדכא או עובדת במוסד עוד יותר מדכא במקום לארוז תרמיל.

    ולגבי הצבא. לפעמים אני מתחרטת שלא חתמתי קבע. זה היה עשוי לפתור הרבה מאוד בעיות. הטיול שאחרי הצבא הוא אחת מהן.

  8. פינג ופונג Avatar
    פינג ופונג

    אצלנו בסין, אגב, נהוג לעבוד כבר מגיל הגן בתנאים לא תנאים. כשאת מגיעה לגיל הפנסיה, הנפש שלך כל כך שחוקה, שגם אם תצאי לרחוב בטרנינג, אף אחד לא יעצור אותך.

    לקריאת חובה בנושא הפנסיה
    http://www.haokets.org/default.asp?PageID=8&Post_Author=&FieldID=1&FieldContent=%F4%F0%F1%E9%E4
    תהני!

  9. שרון Avatar
    שרון

    חשבתי על זה היום שחיכיתי לטרמפ לרכבת. תשאלי איך חשבת אם לא קראת? קראתי אבל לא הגבתי , קראתי וחשבתי ועכשיו אני מגיב.
    בקיצור, אל תתפתי לכל מיני עבודות שלקח לך שנים להתפטר מהן. קחי את הזמן אבל לא יותר מדי זמן. את לא תהני מבטלה. תשקיעי את האנרגיה במשהו שעוד לא עשית, משהו חדש…. לא יודע מה, סייף, דוק…
    האתר מקסים ואני מרסס אותו.
    פלומבה, סיימתי תואר ראשון ב3 שנים קצרות. ומאז 13 שנה לא עשיתי איתו כלום, במילים אחרות, קחי מספר, אני ראש צוות QA לדורותיו.
    יש לי רעיון לשיר נושא לאפליקציה, אומנם צריך לחכות ל0:40 אבל שווה http://www.youtube.com/watch?v=tMllj4Ah_XE

  10. יעל מרוקו Avatar

    סליחה? ירושלים? בתכנית?? מתי?
    אני מחכה לך.

  11. יעל מרוקו Avatar

    וחוץ מזה, יש מי שעובד כל החיים ואף פעם אין לו ויש מי שלא עובד ותמיד יש לו. יש/אין זה בראש.

  12. טליה Avatar
    טליה

    שרון – העיקר שחשבת. והעיקר שהגבת והעיקר שנסעת ברכבת. מה לא ראית 30 רוק? סייף לא נראה לי קלאסי בשבילי. נראה מה אמצא כבר במקום.

    יעל מרוקו – ירושלים תמיד בתכנית. אבל אני בחיים לא אבוא בלי להודיע לך מראש.

  13. eran mahalu Avatar

    הבלוג נראה פשוט מהמם. קצת חבל לי, כמי שגם תוכנו של הקנקן מעניין אותו, שמאוד ריק שם בפנים, בלשון המעטה. מאחל לכם מלא הצלחה, נראה מסקרן העניין הזה.

    יש לי שאלה – הבחירה שלך לפתוח לינקים מתוך הבלוג באותו חלון היא מודעת? זה קצת מנג’ס וגם לא שומר את הקוראים שלך בבלוג. {{לתשומת ליבך}}

  14. פלומבה Avatar
    פלומבה

    שרון, רק עכשיו ראיתי את דברי הנחמה שלך.
    אני בטוחה שעשית הרבה דברים חשובים ב-13 השנים שחלפו מאז סיום התואר. למשל יונתן.

    אבל תודה, זה בכל זאת מעודד.

  15. טליה Avatar
    טליה

    ערן – שמחה שאתה אוהב את הבלוג. הוא ריק כי הוא רק עלה לאוויר, אנחנו נעדכן אותו עם ההתקדמות של הפיתוח ובהתאם למה שאנחנו יכולים לספר על האפליקצייה. אני מקווה להתמיד בסדר גודל של פוסט שבועי.
    ובאשר ללינקים – לא, לא מכוון. נתקן את זה. תודה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *