I Type Therefore I am

התחייבתי מול קהל קוראיי העצום, לפני חודשיים ויומיים (שהם לא הרבה זמן במונחים יחסיים) להעלות לאוויר אתר נוסף. אני שמחה להודיע קבל עם ו על תרומתי הצנועה לתרבות בפורמט של פיקסלים על בד. זוהי רק ההתחלה לה. הרצון הוא להיות ממ”ר (מיצב מבוסס רשת) ארוך טווח, ללא תאריך תפוגה, המתעד אותנו ברגעים דיגיטליים.
רק היום, דומיין ארוך במחיר קצר – פרויקט חדש בתחילת ימיו –
I Type Therefore I am.com.
ובו מכרים, קולגות, חברים, משפחה, קרובים ורחוקים כותבים לי מייל. תפקידי בכוח – מושא המייל מחד ומתעדת תהליך היצירה של המילים, מאידך. אמנם, מדובר בשליחת מייל מתואמת מראש וכוללת מפגש מרגש, אבל המייל עדיין עובר בצינורות רשת האינטרנט מנקודה א’ לנקודה ב’ דרך נקודה ג’ הישר לתיבת האינבוקס שלי. תוכן המייל נשאר אצלי בתיבה, כתיבת המייל עוברת למרחב הציבורי ואיתה נושא המייל, שם השולח, גיל השולח, ומקום כתיבת המייל.

כרגע בראשית של האתר – אבא שלי. שלא סתם כותב לי מיילים שהם נכס, אלא גם שולח לי לינקים לדברים 4 ימים לפני שהם עולים בבוינגבוינג! (זה נכון, לא תמיד, לפעמים זה שנתיים אחרי שהם הופיעו בדיג). וגם שולח תמונות משפחתיות עם כיתוב, מפרווד הגיגים ושואל שאלות טכניות. סמסים ומיילים מול הורים (אם ההורים מסמסים) הם ללא ספק מנפלאות הטכנולוגיה. (בעניין זה הסיפור של ניבשון על הדפסת/סריקת/שליחת התמונה של אמא שלו הוא אחד המוצלחים.)

בקיצור, יו אר מוסט וולקום.

Comments

2 responses to “I Type Therefore I am”

  1. פלומבה Avatar
    פלומבה

    איזה יופי! פרויקט מגניב בטירוף! יש לי חברה ממש טובה, שקנתה עכשיו מחשב חדש חדש, נראה לי ששווה אולי לתעד. מצד שני, אני האחרונה להתערב בשיקולי עריכה של גאונות טכנולוגיות.

  2. פינג ופונג Avatar
    פינג ופונג

    סליחה! גם אנחנו רוצים להיות מצולמים! לא נעים להודות, אבל אפילו מצאנו את עצמנו נפגעים, שלא הוזמנו בסלוט הראשון של המתנדבים. כבר בפעם הראשונה שהצצנו לאתר החדש, הבחנו שיש בו פריק שואו מגוון, ואנחנו הרי בול מתאימים. נסי אותנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *