דרושה מקלדת עם נסיון

החבילה מאמריצ’קה הגיעה. החלק המרכזי של המשלוח הוא שני האייפונים שמקס ואני הזמנו – עליהם בפוסט נפרד, אני עוד חוששת לפתוח את האריזות, ההתרגשות רבה מדי. על הדרך Add-תי לקארט שלי גם את המקלדת הרזה והחדשה של אפל. אני שנים מוציאה כסף על מקלדות ולא מצליחה למצוא את אשר חיפשתי. המקלדת ב-PowerBook שלי (12″ – גור ניידים הורס) רכה ונוחה ואת החווייה שלה אני מנסה לשחזר במקלדות שרכשתי. הנסיון האחרון היה Macally IceKey – מקלדת שמשתמשת במנגנון דומה למנגנון של מקלדות הניידים – והציפייה היתה גדולה. אבל גם היא נכנסה לערמת המקלדות, ארוזה היטב ומחכה לחברות חדשות בערמת המקלדות-שנקנו-בים-כסף-ולאחר-שבוע-נסיונות-הועברו-כלאחר-יד-מאחורי-ערימת-הספרים.
אבל נראה לי שהגיע סוף החיפוש. אמנם אלו הפיסקאות הראשונות שנכתבות על המקלדת המדוברת ועם זאת, נדמה לי שזו אהבה ממבט ראשון. קשה לתאר מהתמונות באתר את הרכות, העדינות, הרוך, הרזון וטוב הלב של המקלדת הזאת. לא בטוח שאני בחורה מספיק רגישה בשבילה אבל אנחנו נעבוד על היחסים שלנו, אני מבטיחה לשמור עליה כעל בבת עיני. נצטרך להגדיר מחדש מקשים ופקודות, ובטוח אצטרך להתארגן על איזה כיסוי למקשים האלו – אסור שגרגר אבק סודני ממדבר סהרה יינחת עליהם, זה סיכון שאסור לקחת.

keyboard


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

4 responses to “דרושה מקלדת עם נסיון”

  1. הבת של Avatar

    מקלדות מקלדות, מאיפה הטבעת? אפשר כתובת? אפשר לינק? גם אם זה ידרוש פוסט נפרד, לא אכפת לי.
    דרך אגב – אני מסתובבת ברחוב ואנשים מתחילים לשאול אותי “תגידי, זו את הבת של?”. אני עושה את עצמי תמימה, מסמיקה בלב מהפרסום שהתחלתי לזכות בו, שואלת אותם – “איך?”, “איך ידעתם”. הם עונים לי – “היתה לנו הרגשה”. אין אפס. לאנשים יש חושים חדים.

  2. שרון Avatar
    שרון

    רגע ואת שמה עיברית במדבקות?
    אפרופו אפל עשיתי על המניה שלהם aapl סיבוב מאוד יפה השנה.

  3. טליה Avatar
    טליה

    מה פתאום מדבקות? הקלדה עיוורת. אין דבר חשוב יותר מלמידה של הקלדה עיוורת, אפילו אבא שלי אומר את זה. (למעשה, רק הוא אומר את זה)

  4. […] חיבתי ונוקשותי, שלא לומר סמי-אובססייתי לגבי מקלדות היא דבר ידוע ולמרות אהבתי הרבה למקלדת הלבנה שלי, את רוב היום אני מבלה עם מקלדות שחורות. בשבוע האחרון אני כמעט לא מצליחה להזיז את כתף ימין. זה כאב חד שמורגש בתזוזות הכי קטנות. הכאב הזה מאפשר לי להיות יותר מודעת לכל לחיצה על כל מקש. אין דרך אחרת להגיד את זה – מישהו הרחיק את האנטר. הזרת נקרעת לי בניסיון להגיע אליו. הוא והבק ספייס. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *