סלופארק – חניה בראש שקט

יש רגעים שבהם אני מאושרת על הטכנולוגיה בחיי. רגע כזה צץ לו כשהבנתי שאני יכולה לסמס לאוטו שלי ולהגיד לו שאני מתעכבת ושידליק מחדש את האיזי פארק.
סלופארק הוא שרות שמאפשר לחייג כוכבית ומספרים מהנייד ולשלם על החנייה דרך המכשיר הסלולרי. אצבע קלה על הדק הסנד ותוכלו לשמוע שאוטו מספר כזה וכזה נכנס לחנייה. ואז, ברגע האמת, כשהפקח מגיע לאוטו, עליו להתחבר למערכת הנתונים של כל הכוכביות והכוכבים כולם ולבדוק אם אוטו בעל מספר כזה וכזה אכן חונה ובעיקר משלם כדין.
אבא שלי לא רון חולדאי ואני האחרונה שאתפס אומרת משהו טוב על החנייה בתל אביב. אני כאן רק בשביל לחדד מה באמת מסעיר במערך הזה, כי בעצם עד כאן הכל טוב ויפה – פשוט בסיסי ומתבקש. היופי האמיתי קורה כשהפקח מגיע במלוא עוצמתו אל הסוזוקי המאובקת משנת 91′, מוכן להראות לבטלן שהחנה אותה שם מה ייעשה לאדם שלא שם על העירייה ולא שם איזיפארק. הוא מתחבר למערכת, מגלה שמדובר באזרחית מדרגה אלף אלף ומאשר את אזרחיותה. אז, ורק אז, מגיעה אל מכשיר הסלולר שלי הודעה בזו הלשון: “רכבך נבדק ע”י פקח העיריה ונמצא שהחניה שולמה – סלופארק חניה בראש שקט”.
זאת התגלמות ההתמוגגות שלי מסמסים: לחשוב שאני נחה במיטה גדולה ונוחה בזמן שפקח מסתובב בחום התל אביבי, לא נותן לי דו”ח ועוד שולח לי סמס לדווח מהשטח.
אם לא בשביל זה שרדתי את באג 2000 קשה לי לחשוב בשביל מה כן.


Posted

in

by

Tags:

Comments

4 responses to “סלופארק – חניה בראש שקט”

  1. הבת של Avatar
    הבת של

    אבא שלי הוא רון חולדאי. זה פוסט יפה. תתחדשי.

  2. הדודה Avatar
    הדודה

    לפני ההמצאה “המהוללת” היה לו האיזי פארק שולט ברחובות ת”א, הוא הרבה יותר זול אבל לאחר 3 שעות בו הרכב תופס חניה בת”א העמוסה הוא נסגר ומאלץ את בעלו להזין 3 שעות נוספות, הרעיון מאחורי הנכות, שגם ככה מאד קשה למצוא חניה בתל אביב, אז מי שאין לו תו של האזור או שהינו תייר מעיר אחרת יזיז את רכבו אם יכול לקצר את שהותו אצל חבריו בעשריים דקות עד שעה ויפנה מקום לשוכרי הדירות באזור, או שיתמזל מזלה של עיריית ת”א והנ”ל לא יחזור לחדש את איזיפארקו וייקבל דו”ח של 100 ש”ח על חריגה של 2 דק’. מחשבה יפה כביכול, רק שהסלופארק ה”מהולל” אינו לוקה בנכות זאת והסיבה כנראה אינה אותה סיבה מתחשבת בתושבי ת”א, כי אם כסף…הרבה כסף… ואני לא מדברת על התשלום בזמן החנייה, אלא 8 שעות לאחר מכן כשמתעוררים בלילה מסיוט ששכחנו לבטל! שיהיה בכיף!

  3. טליה Avatar
    טליה

    א-הא! כאן הטעות של הדודה. גם הסלופארק נכבה אחרי 3 שעות, אבל ברוב גאוניותו הוא מסמס לך התראה ומזכיר לחדש את התשלום. יותר מזה, בערבי חג וימי שישי, אם מתקשרים ב-11 הוא מחייב רק עד 13. כי לאחר מכן, החנייה חופשית ושבתית.

  4. גיא Avatar
    גיא

    ה-סלופארק היא אכן המצאת השנה שכן היא פתרה לי כל כך הרבה כאבי ראש. אני פשוט מצדיע לחברה ומקווה שכולכם תתחברו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *