and… we’re back!

אז כמו שהבטחתי, לא קיימתי.
לא מצאתי את הזמן לעדכן את הבלוג, לעמול על מילים ולחתוך פיקסלים וכל זאת למרות שנתקלתי בלא מעט רגעים-שווי-פוסט.
חזרתי הישר לאחרי החגים והיום טעיתי בדרך לעבודה, מעניין מה פרויד היה אומר על זה. אך בדרכי, הצטלמה לי זאת התמונה, מגראונד זירו אחד לגראונד זירו שתיים אפס:

ground zero

ground zero

מעניין מה פרויד היה אומר על זה.

בתיקיית הטיוטות מתבשל לו פוסט סיכום אירוע מלווה בצילומי צבע מרגשים, אך בינתיים אציין את השורה התחתונה ואפתח בבשורות הקשות: האייפון לא שרד את הטיול הזה.

ground zero אחרי אלפי נפילות לאספלט ישראלי מחוספס מגובה שני מטר ללא שריטה וללא חבלה, דווקא השטיח מקיר לקיר באוניברסיטת Rutgers או למעשה חתיכת פלסטיק של הכיסא על השטיח ניפצה את זכוכית אייפוני היקר, בנפילה מגובה אפס.
החלטתי לוותר על התיקון במחיר מבצע של 330 דולרים אמריקנים (שעם כל הכבוד לשער הנמוך ויש כבוד, זה מחיר גבוה מאייפון חדש). מכיוון שהמכשיר לגמרי עובד אני הולכת על מראה הטלפון השבור (ומחפשת משמעות למקרה). הלוק הצבאי לאייפון.

שיהיה לכולנו מחזור שמח.


by

Tags:

Comments

22 responses to “and… we’re back!”

  1. אבי Avatar

    זה הסדק הכי סקסי שראיתי על אייפון.
    טוב שחזרת. תל אביב התחילה להתפרק בלעדייך.

  2. מקס Avatar

    זה סדק כמו שהנילוס הוא הירקון…

  3. מיכל Avatar
    מיכל

    ומה היה פרויד אומר על האייפון?

  4. טליה Avatar
    טליה

    אבי, זאת התגובה הכי נוגעת ללב שהבלוג ידע.

    אפי – שמת לב שבאוגוסט היה כתוב תחשוב יוקרה ומאז אנחנו צריכים לחשוב פתוח?

    מקסוס, קצת אופטימיות, בחייאת דינק. אני בונה על תיחזוק המכשיר הזה לפחות עוד שנה בעזרת השם. רק לא להפיל.

    מיכל, נראה לי שלא היה אייפונים בזמן של פרויד.

    א – שי דפינטלי איז!!

  5. חגית Avatar

    (התגובה שלי לא נקלטת, אז אני מקווה שלא תקבלי אותה 800 פעמים)
    ראיתי את זה וחשבתי עלייך:
    http://www.tamponcrafts.com
    למחזור שמח. 🙂

  6. טליה Avatar
    טליה

    חגית!
    איזה כבוד ואיזה כיף שראית את האתר הזה וחשבת עליי!
    זה אתר ה-י-ס-ט-ר-י! תגלית השבת. שווה פוסט. יש שם וידיאו-ים שאין לתאר. כדוגמת זה:
    http://www.tamponcrafts.com/flute.html

  7. דנה Avatar

    אז מה תעשי עם האייפון? אני ניסיתי לשדל מיני דרדקי אפל למכור לי אייפון בלי ההתחייבות בת השנתיים ל-ATT ונכשלתי כישלון חרוץ. עתה תוהה כיצד תצא לפועל תוכנית מתאר ארצית אייפון-2 (תצא”א2 בקיצור). ואולי פשוט אסתפק בנוקיה N95. ואולי אפסיק להיות רודפת מותגים ואתבגר כבר.
    ואולי… (כן, לא יכולתי להתאפק) אגלה מישהו שנוסע לארה”ב בקרוב ואבקש ממנו להביא לי גארמין פור-ראנר חדש כדי לתחזק את השיא החדש שקבעתי שלשום בחצי מרתון תל אביב.

  8. טליה Avatar
    טליה

    אני הולכת לנסות לשרוד איתו כמה שאפשר או לתקן במחיר יותר אטרקטיבי של 800 שקלים חדשים (!). אין בי רצון לרכוש את החדש, אנסה להיות צרכנית פחות, רודפת מותגים בהפסקה.
    אף אחד לא היה מוכר לך ללא ATT, יפה שניסית. בחורה עם תעוזה, ללא ספק.
    לגבי תצא”א 2 – אני מציעה ללכת על הייבוא האישי (עלות של כ-3000 שקלים חדשים).
    מברוק על השיא! מה זה גארמין פור-ראנר לעזאזל?!
    אני הבאתי מתנות לאופניים שלי מהתפוח הגדול 🙂

  9. דנה Avatar

    הו, יפה דרשת. ובכן, גרמין פור-רנר זה שעון ריצה שהוא גם GPS ועל כן מודד בזמן אמת ובצורה מדויקת (אהם, נניח, לרוב) מרחק וקצב ריצה. כל פעם שאני רושמת הישג זניח וצנוע בתחום הריצה אני מחליטה שזהו, מחר אני קונה את הצעצוע הזה (שממש לא גורם לרוץ יותר מהר, פשוט עוזר לדחות סיפוקים ונותן תשובות מיידיות לשאלה ‘עד כמה אני עגלה). ואז אני מגלה שבארץ הוא עולה אלפיים ש”ח פלוס (בעוד שבחו”ל רק מאה שמונים ומשהו דולר אבל לא עושים משלוחים לארץ ואין לי מישהו שיביא לי בקרוב), ומתייאשת.
    ולמה להכביר במלים שאפשר פשוט ל-
    https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=349
    אגב, יש לו גם מהדורה דו-גלגלית, במסגרת המתנות לאופניים (ספרי ספרי, אילו? אני לא רק שלא הבאתי מתנות, אפילו את המוט-כסא שעבר קורוזיה רצינית אני לא מחליפה. יום אחד זה יתנקם בי קשות).

  10. טליה Avatar
    טליה

    לדעתי אם שברת שיא, ממש מגיע לך. ויש את האתר הזה שעושה משלוחים לארץ גם אם אין משלוח לארץ באתר המקורי. פרח לי שמו כרגע, אבל עוד אאתר אותו אם אדרש לכך.
    בתחום המהדורה הדו גלגלית, אני בינתיים נאמנה לספידומטר שלי. בודקת אותו בסוף כל נסיעה כאילו אגלה שם משהו חדש ובאופן מפתיע, תמיד יוצא 9.01. מדהים.
    רכשתי להן פעמון מוזהב עם צליל בטעם של פעם, פנסי לד קטנים שהצמדתי לקסדה וכובע צמר לרוכבת שמכסה את כל הפנים. עכשיו רק חסר שיגיע גם החורף. (וגם משקפיים מהודרים)

  11. דנה Avatar

    מה נאים נשמעים אביזרי האופניים שרכשת לך. פעמון מוזהב נשמע ממש חלומי. ופנסים זה דבר שימושי מאין כמותו. הבעיה עם החורף שהוא בדרך כלל מגיע עם גשם, והגשם והאופניים הם קצת מיוצ’ואלי-אקסלוסיב אם את יורדת לסוף דעתי (אלא אם הצטיידת גם בחליפת-סערה בצבע כתום-מע”צ… למראה המושלם של חורף 2008… ראי אילוסטרציה:
    http://www.flickr.com/photos/dana-zi/2990682527/).
    ורשמתי לפנייך שממש מגיע לי. אולי אנסה לשדל את הורי לשלוח לי את זה בדואר. למרות שזה בטח ייתקע שנים במכס. הכי טוב יבוא אישי. אבל משום מה איש לא נוסע לאמריקע בתקופה הקרובה.

  12. טליה Avatar
    טליה

    ובכן, כל המידע הנדרש כאן:
    http://computers.walla.co.il/?w=/4/992023

    ובאשר לגשם – נראה כמה אהיה גיבורה לכשיגיע (נו, שיגיע כבר!) ועכשיו אני נזכרת שאני צריכה לרכוש גם מגן לגלגל שלא יירטב לי כל התחת וגם טייטס עם מושב כרית ארוך. בתחום חליפות הסערה (היפה לך אש!) אני די מסודרת, בצהוב ובשחור.

  13. דנה Avatar

    אני מניחה שהתכוונת לטייטס ארוך עם מושב כרית ולא טייטס עם מושב כרית ארוך (זה יהיה כמו חיתולים למבוגרים מדנמרק או כמו מקס הביא שוקולד משוויצריה ועוד מחוות לטניה ריינהרדט עליה השלום). בכל אופן, יש בטיים-טריאל ברשפון כאלה של סוגוי אם את מוכנה להיפרד מכמה מאות שקלים. זה קל”ב לך לעבודה, לפחות… אז אולי יהיה חיסכון בדלק.
    🙂
    תודה על האתר. קודם אבדוק אם יש על זה מכס ואז אולי אחליט לסנג’ר את מאמא-פאפא. או את האתרים המביאים.
    ואני שמחה שהמראה הנורא של סתיו 2008 לא צלק את נפשך הטהורה. אני חושבת שהוא די נורא.

  14. טליה Avatar
    טליה

    לא צלק. ראיתי דברים קשים בחיי. אני בהזדמנות אעלה תמונות מתחרות.
    ואכן – התכוונתי לטייטס ארוך עם מושב כרית וכו’. ארכוש לעצמי עם איזה שבירת שיא משלי, למרות שאני לא ממש עוסקת בשיאים.
    לכשתתחדשי בגאדג’ט המדובר, תדווחי מהשטח.

  15. דנה Avatar

    אם אי פעם התחדש. אני מאוד חזקה בתחום של בראוזינג באתרי ממכר-אינטרנטיים ופחות חזקה בביצוע רכישות בפועל. אולי זה משום שכפי שאמרו רבותינו במיוזקל “אבניו קיו”: דה אינטרנט איז פור פורן! 🙂
    http://www.dailymotion.com/video/x2mwnv_avenue-q-the-internet-is-for-porn_fun

  16. דנה Avatar

    וכמובן שהתכוונתי אתחדש. אצבעותי עילגות משהו.

  17. […] עשרת אלפים מילין, האייפון הרגיש בבית (יש לזה פירוט טכנולוגי עתיר מידע מבוסס, שמור […]

  18. […] לא הייתי כאן ברגע המתבקש לעשות שהחיינו על קרמבו (לפני חודש וחצי) ובגלל שהחורף לא ממש מגיע והשמיים עדיין סתיו, עשיתי אותו היום – שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, קרמבו וניל. כמה חרדה מלווה אצלי כל שהחיינו כזה – אם הקרמבו לא יהיה בשל, או לא יהיה טרי, או שהשוקולד יהיה שבור? לא יותר משהחיינו על תפוז או קלמנטינה, כמובן. או אבוקדו. אבל חרדה. קרה לי נס, וזה היה יופי של קרמבו. מדהים בעיני, שבעידן שלאף פרי או ירק (כמעט) אין עונה, לקרמבו יש. […]

  19. […] אדם צריך ניו יירז רזולושנס. למזלי, הצטיידתי ב-five year diary בביקור האחרון בתפוח הגדול, ואני יכולה לצאת ברזולושן אחד רציני – תוכנית […]

  20. […] ברדיו. האייפון בן השנה שלי כבר לא מתפקד כביום היוולדו – שברים על המסך, בעיות תוכנה קלות. האייפוד בן ה-6 נראה כמו לבנת חבלה […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *