Spam dreams are made of this

השרב הזה עושה ריח של קיץ. יש כבר פרחים של פסח בכל מקום, כליל החורש פורח וברחובות גבעתיים יש את העצים האלה עם הפרחים הוורודים שמזכירים לי את ליל הסדר. אם מישהו היה שואל אותי – קצת מהר מדי. צריך רק לקוות שעוד לא סגרנו את הנושא הזה של החורף.

תחילת האביב מביאה איתה גם את אפקט ההתעוררות הכללי, לא רק זה של היציאה משנת החורף של הצבים והדובים, אלא זה של השלת שכבות כללית ואיברים שמתחילים להתמתח. המוח שלי, לדוגמא, מפיק חלימת אביב – חלומות הזויים במיוחד, שינת בוקר טרופה עם מחזות סוריאליסטים מהרגיל, חלומות בהשראת העובדה שחם מדי מתחת לפוך. לאחרונה, נדמה לי שאלו חלומות של שאריות יום אמש. מין בליל חסר משמעות של מחשבות שמנסות למשוך תשומות לב. בעידן שבו הכל מתחלק לפי יכולת ה-Focus of Attention, אין הגדרה טובה יותר לחלומות האלה מחלומות ספאם.
ביניהם אני צריכה לברור ולחפש את החלומות שבאמת אוהבים אותי ושלחו לי מייל עם משמעות, עם חומר לפרשנות. פרויד היה מתווכח, אבל הוא לא כאן.

grafitti


by

Tags:

Comments

6 responses to “Spam dreams are made of this”

  1. גברת דאוטפייר Avatar
    גברת דאוטפייר

    איפה הגרפיטי הזה? מגניב.

  2. טליה Avatar
    טליה

    מתחם נוגה. רחוב תרצה בואך סלמה.
    מגניב, ביותר.

  3. גברת דאוטפייר Avatar
    גברת דאוטפייר

    אה, מתחת לאף שלי. איך פספסתי? כנראה לא במסלול.

  4. טליה Avatar
    טליה

    חוסר תשומת לב. את נדרשת לבדוק שנית.

  5. שרון Avatar
    שרון

    חלמתי הלילה שמישהו דופק לי את האוטו מאחורה, אבל הייתי עם יהונתן באוטו, גם טלי הייתה באוטו. אבל לא קרה לנו כלום, חוץ מההשתתפות העצמית. יש לי הרבה חרדות בזמן האחרון בכלל. ככה זה
    אבל זה יפה להגדיר חלומות כספאם, אפשר להרחיב את זה ולקרוא להרבה מחשבות שממלאות את יומנו כספאם. וצריך להתלונן לממשל הפדרלי. את מי הם יתבעו?

  6. אורלי Avatar
    אורלי

    שרב ברכה….. מדהים איך אנחנו הופכים פשוט לאנשים אחרים בקיץ! תענוג…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *